jag älskar inte bara dig , utan din personlighet !



En bild från när jag & steffie tog första doppet för några dagar sedan .
Det var jätte kallt men om jag inte hade hoppat i så var jag tvyngen att ge min lillebror 500kr .
Så det var bara att ta ett djupt andetag & bara hoppa i ;)

Inatt sov iallafall min underbaraste här . Riktigt mysigt att ha någon
som alex som höll om mig när jag skulle sova .
Men idag har det inte hänt mycket ..Alex gick runt 14  , för han skulle spela lite med hans band .
Så då kom steffi hit . Vi fixade oss 6 sedan träffade vi fredde. Spelade lite basket :D
 När fredde åkte iväg så gick vi till alex & lyssna när dom spelade .

Jag hade verkligen otur idag .. När vi var ute & rökte så var det en fågel som bajsade på mig :(

by eveliinaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback