jag släpper aldrig taget om dig ..

Vi åkte aldrig till landet igår eftersom det var så himla dåligt väder , kan det inte bara vara as varmt så att man kan bli brun någon gång ? Aja , igår så var jag med steffi . Vi hängde med mamma till Emma som bor i finspång . Där var vi ganska länge sedan åkte vi tillbaka till blacka och vi fick dock med oss Emma och Will hem också . Dom tog mitt rum och sov i . Och jag fick sova i gäst rummet i en liten 90 säng . Snacka om att jag knappt sovit något . Men stakars steffi då . Hon sov här för att jag var ledsen igår och ville ha någon som kunde få mig tänka på annat . Iallafall så fick hon sova i en liten hund säng med en kudde och en filt , hahaha ! Jag tror jag dör av garv , puss på er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback