kommer jag verkligen klara mig?


Lika som bär , eller inte ?!

Idag följde jag och Steffi med mamma och hennes kompis till stallet . Vi red och det gick skit bra , första gången "thicapo run" inte är busig i slutet . Underbar dag , älskar att vara i stallet , komma ifrån alla problem och kunna tänka på annat . Påvägen hem stannade vi till på donken och köpte cheseburgare och en varsin glas . När vi kom hem så bytte vi om sedan gick vi hem till Nicklas . Nu har steffi gått hem och Nicke drog precis ut han också . Så nu sitter jag här helt själv och funderar på att gå hem och äta lite mat . Sover även här hos Nicke inatt för att imorgon åker jag till landet och är där till torsdag tror jag . puss


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

var med och tävla om en ny cykel i min blogg :D



http://smnmode.blogg.se/2011/july/vinn-en-beach-cruiser-cykel-fran-ride-with-st.html#comment

2011-07-17 @ 22:37:48
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback