in my eye's



Sov hos Nicklas inatt , vilket jag gjort dom senaste dagarna efter att ha kommit hem från landet .
Det var super skönt att komma hem om jag ska vara helt ärligt , inte så värst roligt att sova i en husvagn när det åskar och blixtar inte . Fast på sätt o viss var det mysigt ! Aja , igår gjorde vi väl inte speciellt . Jag var med Becca , steffi och wickan och såklart alla grabbar . Vi hade roligt som vanligt . Idag vet jag inte vad som händer , ska iallafall hem snart och fixa lite saker . Ni får ha det så bra !


Kommentarer
Postat av: Sabine Johansson [binefoto.blogg.se] - Hobbyfotograf!

Kommenterar din blogg för din skull!

Så jävla heeeeet eve.

2011-07-28 @ 14:31:47
URL: http://binefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback