kanske , kanske inte !

Sitter just nu hemma och har precis fått i mig två mackor till kvällsmat . Har varit hemma hos Linus med Becca , koffe , myggan , larsa , älskling och såklart linus . Det var roligt men inte så värst . Dom flesta drack och jag och becca är duktiga som inte drack en enda droppe ! Steffi kommer hem från norrköping runt 10 och då ska jag väl träffa henne , så få med henne till densen eller något . Måste verkligen bada . Skiter i om det är inte är så fint väder ute , jag ska ta mig fan bada ändå . Kanske kollar med älskling och koffe om dom ska med . Kanske sover hos Nicke inatt eller hemma . Mamma vill att jag ska med till nkpg imorgon och inte göra ett skit men det är ju inte roligt direkt . Jag får väl vara extra snäll nu innan jag drar ut så kanske vi drar och shoppar , hihi ! Men nu måste jag sluta , har igentligen inte tid med detta nu , hej då .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback