åby nästa !

Igår hade ju Linus fest kan man säga . Dom drack men inte jag , och inte steffi som kom senare . Vi hämtade badkläder och så badade vi i bubbel poolen , underbart ! Jag log i poolen kanske i 2 timmar , det var verkligen as skönt , 40 grader . Klockan vart sent och natten kom till liv . Jag skulle ha sovit hos Nicke men han och jag blev kvar hos linus . Fyfan vad jag skrattade när vi skulle sova, Linus är lite speciell om man säger så ;) Aja , kom hem för ett tag sedan då jag och steffi åt frukost , sedan duscha vi , packade och fixade oss . Vi ska nämligen till Åby med älskling , Linus och Koffe . Där befinner sig dricka , grillning och bubbelpool ! ÄLSKAR LIVET Sover även över där , så kommer hem imorgon . Vet inte riktigt när , men det är sånt man märker . Ha det bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback