22 juli

Äntligen hemma från landet ! Åkte med felle och adde till norrköping och där så hämtade Älskling och Macke oss . Vi åkte då hem till mig och lämnade våra väskor , gick därefter hem till Steffi för att hälsa på hennes pappa som kommit hit från Norrland , fett nice . Just nu sitter vi hemma hos Nicke och inte gör något . Jag vill bada eftersom det är sol & skönt väder . Men får helt enkelt kolla med dom andra innan jag bestämmer mig för något . Måste även hem sen igen och fixa lite . Packa upp , tvätta kläder , laga mat och lite sådär . Bilder kanske kommer senare , vi får se om jag orkar ..är helt slut . Ha det bra , bye



Blev sugen på en grog .. haha eller inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback