jag älskar dig sådär galet mycket !

Nu är steffi med mig här hemma hos Nicklas , han är ute med sina kompisar och vi sitter här vid varsin data och nördar , som vanligt asså . Nicklas var även jätte gullig och köpte cola till oss , men vi fick bara ta ett glas var .. haha , är beroende av cola . Måste dricka cola en gång om dagen annars dör av , allvarligt .

Eftersom jag försvinner några dagar nu så måste jag ju mysa lite med älsklingen när han kommer hem , annars kommer han bli jätte ledsen , plus så kommer jag sakna nicke så det sjunger om det . Klarar knappt en dag utan min plutt , hihi ♥

Jag kom nu på att jag verkligen är sugen på att beställa/köpa massa nya kläder , men har ju inga pengar .. HATE IT !
Måste fjäska för mamma och pappa .. Fast jag ska ju ha kalas för mig den 31 juli , då får jag säkert pengar ;)


Jag älskar dig , föralltid ♥


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

tack detsamma :D

2011-07-17 @ 22:53:29
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

ja visst :)

2011-07-17 @ 23:02:51
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback