One memory, one day, it's you & me

Som ni märkt så är jag & steffi i stort sätt varje dag .
Vi står varandra väldigt nära . Vi kan prata om allt tillsammns & det stannar bara mellan oss .
Man kan inte sätga att vi är bästavänner , för vi är något mer . Vi är som syston , fast aldrig bråkar ;)

Inatt sov hon här som alltid . Igår var vi med Akex , Fredde & Lukas .
Vi gjorde ingenting , bara tog det chill ..
Det roligaste var nog när jag och steffi fick ett skrattanfall , vi kunde inte sluta .
Fast i slutet blev vi nog mer ledsna på killarna .. så kan det vara !
Ajuste , jag ska tatta mig på handleden . Vill göra ett hjärta & har redan en som ska göra det (gratis) .
Fast jag måste nog prata med mamma innan jag gör det .

Tatueringen ska sympolisera för kärlek , att jag är en kärleksfull person . Att jag bryr mig om andra .
Jag är mig själv & ingen annan .



by eveliinaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA ååh så falskt. Kärlek att du ska bry dig om andra? HAHA jo du .... på tal om det skaffar du en ny "bästa vän" förr eller senare och sedan skiter i dom andra.

Och de är så sant!



Knappats evelina att du är en kärleksfull person om andra, KNAPPATS! :d

Men ah sånt är livet, leva livet som groda! O vad ja menar med de är att du hoppar runt till andra .. hört att många tycker de!

2011-04-23 @ 22:27:21
Postat av: Anonym

frjotiiiis

2011-04-24 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback