I hate myself for loving you .

Igår natt eller imorse klockan 02.00 gick jag hem till älsklingen min . Ville sova där eftersom jag ska iväg imorgon och inatt ska steffi sova hos mig . Det var mysigt vi log och kollade på film en liten stund sedan somnade vi . Vaknde runt halv ett kanske utav att Nicke pratade i telefonen och ville ha en puss innan han skulle gå ut . När jag hade vaknat till liv gick jag hem & duschade . Är nu lite så sur för att min hårblås har gått sönder så jag måste vänta tills håret blivit tort innan jag kan platta håret osv .. Snart ska jag ut och träffa nicke , och sen när stffi kommer hem från stan ska jag vara med henne och natha . Sedan sk jag och steffi baka en tårta tills imorgon , hehe ! Så jag har ganska fullt upp kan man säga .. Måste också melja min lärare om vilken dag jag ska komma till sommar-skolan och göra ett prov , men det skiter jag nog i eftersom jag inte har några grejer att träna på .. Men nu måste jag platta håret innan Nicke ringer och säger att jag ska gå ut , ha det bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Clara

sugen på att vinna en välgjord header, och en länkning på flera hundratals läsare? läs mer om det här:

http://claranybergs.blogg.se/2011/june/kor-en-till.html



(förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer)

kram

2011-06-23 @ 18:56:04
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback