Nicklas Nordqvist

Jag vet inte hur jag ska förklara eller vart jag ska börja , men jag ska försöka .
Det började med att jag gillade dig otroligt mycket som kompis . Sen när vi verkligen började umgås fick
jag känslor & dom blev starkare och starkare för varje dag som gick .
Jag börja drömma om dig på nätterna , och det ända som fanns i mina tankar var du .
Jag trodde inte att du gillade mig så jag gav nästan upp .
Men till slut kom du ut med att du gillade mig och att du var kär .
Jag vart över lycklig och visste inte vart jag skulle ta vägen .
Jag vågade knappt kolla på dig för jag trodde inte mig själv att jag hade en chans på en
sån underbar person som dig .
Sedan började vi pussas lite smått och jag blev allt kärare ..
Varje gång du rör vid mig pirrar det i hela kroppen , jag blir knäsvag .
Den 31 maj blev det du & jag .
Känslorna blev starkare och jag var fast vid dig , det är jag en idag .
När du säger att du älskar mig känner jag mig speciell , att jag fått en underbar pojkvän som dig .
Jag älskar dig , det är du som fyller mig med liv .
Visst , vi har haft små bråk men det har alltid blivit bra lika snabbt .
Jag gör allt för dig , och det menar jag oxå .
Jag skulle aldrig klara mig utan dig , det är du som fått mig hamna på rätt spår .
Du har fått mig att hitta mig själv .
Du är killen i mitt liv , och utan dig är jag inget .
Att vakna upp brevid dig får mig att orka dagen som den är .
Att veta att jag har dig får mig att bara leva livet .
Nicklas Nordqvist , jag älskar dig nu & föralltid♥

jag har ristat in ditt namn i mitt hjärta , där kommer du alltid att finnas ..älskling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback