WAKE ME UP !

Äntligen är jag hemma från landet , jag kan ju säga att det var riktigt roligt igår (midsommar) .
Först åkte vi ring efter båten , sedan så började vi dricka . När jag och steffi åkte tillsammans på ringen så log jag över hemma . Och det är svårt att hålla sig kvar när det går fooort i gurvorna .. Pappa gjorde så att vi skulle åka av hela tiden . Det var roligt och vi gjorde såklart om det efteråt , haha ! På kvällen/natten åkte vi till någon brygga där det var fullt med folk & så var det en DJ ;) Vi dansade och hade det hur roligt som helt . Och jag kan ju säga att jag har massa blåmärken och ont i kroppen , men det får jag verkligen ta ! puss , bilder kommer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback