MIN FAMILJ ÄR MITT LIV!

just nu sitter jag hemma efter en underbar dag tillsammans med Zakke , thirre, jesper,mats och ewe.
det ända som förstörde min dag var ett fucking utveklingsamtal!!!
jag gick dit med mamma men ulla bajs nerman skulle börja tjata om allt så jag drog därifrån.
men nu känns allt bra igen.
imorgon ska jag gå till skolan sen så ska jag betala 75kr till ewe och 20kr till nicke.
sen ska jag thirre, kim och zakke vara hemma hos mig dom ska göra pannkakor men jag ska göra vofflor ;D
mycker godare.
men idag så hade jesper fått värsta städrycket, han diska all våran disk hemma .
men jag och thirre städade resten av lägenheten , men våra söta kattungar ska bajsa och kissa överallt så det måste man torka upp hela tiden men dom är endå underbara.
nu ska jag inte blogga någe mer idag så natti natti bloggen.

By Steffii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback