Ny kär , sårad , krossad & allt är åt helvete !

Finns ingen ut väg från all skit .. Har försökt hitta ut men kommer ingenstans .
Jag ska inte tappa hoppet utan förstätta hitta vägen ut . Men bär det händer saker hela tiden , vet jag inte vem jag är .
Jag är enormt kär , men allt känns så himla fel just nu . Jag skulle inte klara mig utan dig , det skulle bara inte gå . Du får mig att gå upp på morgonen , du går mig att kunna sova ! Med dig känner jag mig trygg . Men just nu vet jag inte vart fan jag ska ta vägen . Jag vill dela mitt liv med dig , till döden . Och detta är mycket , mycket sana ord . Det går inte ens att besriva hur jävla underbar du är .
|
|
Steffi , bästavän ! Vart har du tagit vägen . Jag saknar dig syster , vi ses nästan aldrig . Den känns som att du glömt bort mig :( Får aldrig mer något sms eller något samtal . Är det något som hänt ? Något jag gjort ? Snälla kom tillbaka som den Steffi jag träffade från börjar . Jag älskar dig & vill abolut inte mista dig !
|
|
Sitter just nu hemma hos Nicke , ska sova här inatt med Domme . Blir väl att kolla på film när dom kommer hem . För dom skulle iväg en snabbis . Vi var på löfta slott förut . Dom var rädda , men inte jag ;) Det var något vitt som bara stod där & rörde på sig . Det såg faktiskt ut som en dam , jag lovar ! Men skitsamma .. Hoppas trollen kommer snart , så vi kan glo på en film eller bara ha det trevligt .. bye / ewe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback