RUBRIK?

Idag är det lördag & jag har sovit hos Nicke som vanligt :D Inatt körde vi Kim till krogen i norrköping . Sedan åkte vi vidare till Finspång & hämtade upp Lappen som hade varit på fest . Det var en rolig dag igår . Förutom att jag blev så himla trött till slut så om fick köra hem mig hit . Jag somnade direkt och sedan vaknade utav att Nicke väckte mig . Visst är han taskig ? Idag vet jag inte vad som händer , vaknade inte för så länge sen , men jag ska hem sen & duscha och lite så . Kanske blir att träffa nägra kompisar från norrköping om man inte är med Nicke ♥
Snart är det vecka 22 & då kommer mina kläder & skor jag bestälde från H&M . Jag längtar verkligen dit ..

puss evelinaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback